Xaaat!


Get your own Chat Box! Go Large!


Jo:Doremi, que pasa?
Doremi: Que algú ha esborrat el racoamigues antic!
Jo: Ja...

dilluns, 18 de maig de 2009

Un examen...aprovat suposu^^

Weno...ps el divendres vax tenir un examen, era de Taekwondo ke a lo millor no sabreu lu ke es pero...vax kedar 3ª classificada i vax guanyar una copa^-^
El dilluns (o sigui akesta tarda) posarán si hem guanyat el cinturó o no.
I dic jo ke si he guanyat una copa de 3ª classificada, he guanyat el cinturó, oi?
Weno, el cas es ke a lo millor no ho aconsegueixo pero no pk no m'ho he guanyat, sinó pk en realitat si hem guanyat tenim ke cantar una caçó per guanyarte el cinturó...i... jo soc timideta la veritat... XDD
Waaaa, no se ke dir més... XDD en realitat estic castigada o sigui ke si no em posu es per això...
Ala dw!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada