Xaaat!


Get your own Chat Box! Go Large!


Jo:Doremi, que pasa?
Doremi: Que algú ha esborrat el racoamigues antic!
Jo: Ja...

dissabte, 16 de maig de 2009

Nosaltres som Anti-Hentai, oi?

Donc he descobert que a l'Ailin (Titamosa) li agrada. També li agrada el Yaoi...més val que no estem molt amb ella. A mi em cau bé però estic pensant d'esborrar-la del msn... Tinc una prova de que li agrada:

Això és un video seu (no ho poso de la manera que es vegi aquí ja que vull que mireu els comentaris)

Això. Mireu els comentaris. Si no podeu us ho copio:

vichoxxx1bknnn (hace 5 días)

oie, te gusta popotan, y si es así, has jugado el juego hentai??

O.o
titamosa11 (hace 4 días)

Si me gusta popotan n.n pero no eh jugado el juego T.T porke no lo encuentro para descargar o.o Tu tienes el juego o la pagina de donde lo descargaste O.o?

vichoxxx1bknnn (hace 4 días)

jeje, si lo tengo, si te gusta el hentai, O.o
ta genial, si kieres te envio el link por mensaje, o simplemente busca en google por " popotan h-game mcanime" ahi te va a aperecer, el juego es hentai, lolicon y muy ecchi!!




Si li demana a on se'l ha descargat és per que el vol...


I li agrada el Yaoi ja que ha posat un video de Yaoi anomenat Hard Yaoi a favoritos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada