Xaaat!


Get your own Chat Box! Go Large!


Jo:Doremi, que pasa?
Doremi: Que algú ha esborrat el racoamigues antic!
Jo: Ja...

diumenge, 17 de maig de 2009

Coses

1- Què és aquest blog?
2- A tothom li pot agradar el que vulgui (hentai i tal)
3- EL RACÓ AMIGUES 2???
4- Sílvia, no parlis de faltes d'ortografia que tu a vegades deu ni do
5- No m'heu posat amb les etiquetes aquelles que em vaig inventar
6- No tinc perquè estar aquí, perquè encara no se perquè heu fet un altre racó amigues, estaré a l'altre, amb aquest no
7- M'agrada requetesuperhipermolt One Piece, i?

Res més, dew


1.Aquest blog és ERDLA2
2.Representa que som anti hentai i el hentai és una cosa...
3.Sí, el racó amigues 2!
4.Jo només proposo que no en fem, jo no en faré, a part jo sempre als dictats trec 0 faltes..
5.Perquè quan jo les vaig fer, tu encara no eres del blog.
6. Bé, i? Aquest blog es va crear perquè algú va esborrar l'altre erdla.
7. A mi m'agrada també molt keroro i jo estic aquí amb vosaltres.

Ah, millor que et canviis el color de la lletra, que aquest el tinc jo.

Bé, dew

Ejem ejem, aquest color es el meu, a l'altre ERDLA també el tinc -_-''




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada