Xaaat!


Get your own Chat Box! Go Large!


Jo:Doremi, que pasa?
Doremi: Que algú ha esborrat el racoamigues antic!
Jo: Ja...

dimarts, 19 de maig de 2009

Conversa amb la Laura akesta o ki sigui

Perdó x tmb posarne pero...
aki us la pasu:

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*hola tonta todio

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* keien eres?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*la natalia
*eo
*tonta
*!!
*nena
*!!
*contesta o te mato
(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* si ets la Nata conectat a ERDLA va

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*q es ERDLA

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* no ets la Nata

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*si
*no men recordo que es erdla

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* i perke preguntes ke es erdla? et tens ke recordar, cada dia entres

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*ara no puc

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* si, ja
* pero si ke pots entrar al msn, oi?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*si
*no em van les paginas

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* si no et van les pagines no et deuria d'anar el msn

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*aix mira nena para ya
*una cosa coneixas a la silia?

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* no em dona la gana parar, tu no ets la nata, no escrius igual ke ella sempre escriu, no tens la foto ke ella sempre té al msn

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*air vax parla am una paula i em va dir algo
*com at dius?
*k va jo esccric com sempra
*pero el teclat ma va mal

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* No ets la Nata, oi? la Nata sabria com em dic

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*esq al nick posa sols noseq del cielo nubulado

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* si

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*val no soc la nata

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* peero tu saps com em dic ancara ke no ho tingui posat al msn

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*soc la julia
*la jarmana de la nata
**natalia
*pardo
*val?

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* de kin pais vens?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*tia va q no men arrecordu de erdla
*com?
*parla cla

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* de kin pais vvens? en kin pais vas neixer?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*de aspaña
*per
*
* Se agregó a Califa a la conversación.
*
(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* tu non ets la July ni la Nata

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*mira el mesanger em va mal algu ta intantan entra al meu mess aixi q fins mai mas pq todio i et elimino de meVaa llista

Califa dice:
*tu qui ets?
*la nata?
*que fas una broma?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*la julia

Califa dice:
*o que?
*eh?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*tu qi ets nena
*com as entrat e
*contesta
*nena
*!!!

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* si la julia, pero una amiga de la Nata, no la seva germana! <-----Aki em vax ekibocar XP
Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*no

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* o sino...

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*la julia la seva garmana

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* ah bueno
* ps

Califa dice:
*saps

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* hola Laura

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*no am dic laura

Califa dice:
*la nata quan ens vam coneixer no ens va dir que tenia una germana

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*ancara q es un nom mol maco

Califa dice:
*animoo! <-----Olga? perke vas dir això? XDD

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*(O)

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* ets la laura

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*no

Califa dice:
*o la nata?
*yo continu dient que es la nata

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*soc la julia la garmana de la natalia

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* kina es la contrasenya de la nata, a veure?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*acas tinporta?


(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* ets la Laura

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*val soc la laura algun problema nena
*!!!
*escolta qi sou va en serio
*eo

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* som amigues de la Nata, no amigues com tu ke van insultan a les amigeus d'altres!

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*mestic cansan de vosaltras

Califa dice:
*-_-
Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*no me importa la teva vida

Califa dice:
*tu si que canses nena

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*mira adeu palluses
*de pip

(L)Isabel, Judith, Natalia, etc...(L) Os kiero muxo(L)Ojalá nunca nos hayamos separado(L) dice:
* eske no saps insultar?

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*si mira

Califa dice:
*espero que no siguis la nata, perque si ho ets no et penso dirigir la paraula mai mes, per aprofitarte que dius que ets un altre persona per insultarnos

Nataly_Hannah_Fan_^·^ dice:
*adeu gilipolles de merda estupides putes
*
* Nataly_Hannah_Fan_^·^ abandonó la conversación.


i FÍ...

1 comentari:

  1. Bua... pos a mi em va passar igual ffa la tira de temps!

    no tinc la conversa pero men recordo una mica.
    Jenni dice:
    ola Carla, k tal?
    fins aki ve,
    jo: ve i tu.

    Jo: tu no ets la jenni

    i no se perke em comença a insultar.
    Jo: tu no ho ets. la jenni nno insulta i a mes escriu diferent.

    i blblabla ke se on vius blalal ke et trencare el coll....
    jo: jaaja si segur
    casa meva per la nit esta tancada am clau
    au vinga no se ki ets, pro deixam en pau kes estic parlan am 5 persones a la vegada.....
    jenni dice : @·$·% (mes insults sense sentit)
    jo: jaja no se qui ets, no se si riure o plorar... DE PENA ajajajaa
    jenni: @#~€%
    Jo: mira nena deixam en pau ja gilipolaaas @#~€¬
    Carla puso no admitir a jenni

    ResponElimina